pal13
Legyen frisstve az oldal?
SZIASZTOK!
LEGYEN FRISSTVE AZ OLDAL?

IGEN
NEM
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
sZAVAZS
TI DNTITEK EL,HOGY MILYEN JTKRL SZLJON A HONLAP!!!!!!!!!!!!

METAL GEAR SOLIDE
TOMB RAIDER
MEDAL OF HONOR
NEED FOR SPEED
FIFA
SSX
PSP, PS2, PS3 XBOX360 WII stb
VEGYES
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
The Sands of Time
 
Warrior Within
 
The Two Thrones
 
Men
 
P.O.P. Video
 
.:Ltogatk:.
Induls: 2006-03-22
 
ra
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Szavazs
Szavazz most!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melyik a kedvenc vrosrszed NFSMW-ban?

Downtown Rockport
Rosewood
Camden Beach
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
NFS MW
 
Google Keres

Google

 
Szavazs
Szavazz mg lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi kell mg az oldalra?

Jtk
Video
Kp
Hr
Vicc
Letlts
NFS MW
NFS Carbon
Dem
Szavazs
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
TR Legend Ghana

Lara lecsszik a lejtn, majd bekapcsolja a PLS-t.

Menjnk folyamatosan az adott ton, majd a vzesst megltva, egy bejtszs kvetkezik: Lara gynyrkdik a tjban, majd megjegyzi, hogy ha egyszer majd megszorul, akkor megy a kpeslap bizniszbe. Pr msodperc utn elveszi a tvcsvt, s kiszrja Rutland embereit, akik a vzessbl egy ldval veszik ki a vizet. Az irnytst megkapva, ugorjunk le a lejtn, bele a vzbe. (Az igazi Tomb Raider-es ltvny az, ha fejest ugrunk. Hogy ezt megtudjuk tenni, ugorjunk le a peremrl, majd gyorsan nyomjuk be a guggols gombot.)

Mg ne menjnk ki a kis szigetre, inkbb gyjtsk be a rewardokat. A medernek a jobb oldalnl vegyk fel az 1. Bronze Reward-ot.

A meder bal oldalhoz is sszunk el, majd ott vegyk fel a 2. Bronze Reward-ot. (Ltunk mg a sziget alatt, kzpen az regben egy ezstereklyt, de ezt mg nem tudjuk felvenni, mert a sodrs nem engedi.)

Most mr mehetnk fel a szigetre. Ltjuk a hidat, a sziget kzepn, ezt kellesz elfordtani. A jobboldali platformokon ugrljuk fel, majd fentrl ugorjunk t a ktlre, ami a hd szerkezethez van erstve. Kb. 2 msodpercet rajta kell maradni a ktlen, mert id, amg a slyunkra a szerkezetbl kijn a rd. Ha vrtunk, ktflekppen is leengedhetjk a hidat: amikor a ktlen vagyunk, lengjnk neki a hdnak, vagy ha mr leestnk, akkor csklyzzunk bele a kzepbe. A lnyeg, hogy vzszintes llapotba kerljn. Ha megvagyunk, vide kvetkezik. A hd leereszkedik, majd a vzess sztnylik, aminek a hta mgtt egy si nagy templom van. Rutland mr a templomon volt, s szreveszi Lart. Egymsnak beszlogatnak. Az irnytst megkapva, most megint csobbanjunk a vzbe, majd sszunk le, a sziget kzepre, s be a kis jratba, majd vegyk fel az 1. Silver Reward-ot.

Most msszunk vissza a szigetre, majd menjnk t a hdon, s be a templomba. Elre, le a lpcsn. Jobbra menjnk, a vizes rszhez. (A vzbe betudunk menni, de nem enged minket elszni a szemkzti partra, mert nagy a sodrs.) A parton csklyzzunk bele a tutajba, majd hzzuk magunkhoz. Menjnk r a tutajra, onnan pedig t a ktlre. A ktlrl t a msik ktlre, majd rjnk partot. Balra, fel a lpcsn tartsuk az irnyt. Nemsokra egy katona fog rnk rontani, akit ljnk meg. Menjnk tovbb, majd ltjuk a nem mkd csapdd. Ugorjunk t rajta, majd menjnk tovbb. Megint hasonl, s inaktv csapdval tallkozunk. A csapdk eltt van egy slykapcsol, erre lljunk r, majd maradjunk rajta kis ideig, mg a szemben lv ajtn a rcs teljesen fel nem megy. Most induljunk, de ajnlott egy kicsit sietni, mert a rcs megy egyre lentebb, teht idre megy a dolog. Egy j nagy terembe rtnk, s benne Rutland emberei mindenhol. Teht itt akci lesz! Ajnlott a szemben lv vashoz menni, majd onnan elugrani, s lni az ellenfeleket. Ha a lent lv elleneket kinyrtuk, akkor ljk meg a bejrattal szemben (ahonnan bejttnk) lv hordt, erre a talpazat leszakad, ahonnan a katonk fentrl lnek. A gppuskt vezrl embert ajnlott meglni azonnal. Ha mindenkit megltnk, akkor termszetesen vegyk fel a rnk hagyott dolgokat, majd menjnk fel a talpazatra. Mi vlasszuk a jobboldalt. Ugorjunk teht fel, majd vegyk fel a 3. Bronze Reward-ot.

Most menjnk a gppuskhoz. (ha tudjuk, ezt is hasznlhatjuk akci kzben) Ltunk kt vzimalmot. Egyet jobb, msikat bal oldalt. A baloldalival (a gppusktl balra) tudunk mit kezdeni mg csak egyelre. Ktflekppen is beindthatjuk: az els alternatva az, hogy a gppuskval ljk az ll oszlopot, ami kidl, s beindtja a kerk mkdst. A msik az, hogy a ktlre tugrunk, ami az oszloppal szemben van, majd nekilengnk, erre az oszlop nekiesik a kerknek, s az beindul. Ha mr beindult a szerkezet, akkor ugorjunk r az egyik kill rdjra, majd vrjunk addig, amg a ktlhez nem lesznk kzel. (Time Trial mdban egyszerbb, ha a fenti platform alatti kre rmegynk, majd onnan ugrunk r az egyik rdra, majd megfordulunk, s gy r a ktlre.) Ha mr kzel vagyunk, ugorjunk t a ktlre, majd a ktllel lengjnk t a szemkzti platformra. Innen ugorjunk t a zsilipes vasllvnyra, majd csklyzzunk bele a szemkzti platformon lv kis oszlopnak a vasas rszbe, majd kezdjk el magunkat hzni. Ha mr elhztuk magunkat, amennyire csak lehet, akkor ugorjunk t a szemkzti ktlre, majd forduljunk neki a kerknek, amit majd ksbb be kellesz indtanunk. Ugorjunk t a fenti kill rdjra, majd onnan is t a msik rdra, s onnan t a ltrs rszhez, majd a ltrn msszunk fel. Itt fent keressk meg a msik ltrt, majd msszunk fel azon is. Amikor mr a tetejn vagyunk, ugorjunk el balra, t a peremre. A peremrl el egszen balra oldalazzunk majd fel a kvetkez peremre. Amikor megltjuk a kvetkez ltrt a fejnk felett, akkor ugorjunk fel r, majd menjnk fel rajta. Most menjnk tovbb az ton. Egy medenchez rtnk, ahol nincs vz. Itt ljk le a rnk tmad jagurt. Most mr mehetnk fel, a lpcsromoknl. Menjnk egyenesen, majd le a tloldalon, a lpcs eltt vegyk fel a 4. Bronze Reward-ot.

Most mr mehetnk fel a reward feletti platformon, s onnan t a szerkezetre. A szerkezet olyasmi, mint egy mrleg, teht a slyunk nyomja a ktmbt. Amikor az egyik ktmbre rmegynk, akkor a msik felmegy. Teht ki kell hasznlni a jtk fizikjt. Nos, az els ktmbre ugorjunk t, erre a msik ktmb a magasba megy. Amikor megy feljebb a msik, krlbell az emelkeds kzepn ugorjunk t a msik ktmbre, majd onnan t a ltrra, majd onnan fel a platformra. Kis kocogs utn mutatja neknk a kamera, hogy mit kell tennnk majd. Az irnytst megkapva, menjnk egyenesen, majd ugorjunk t a sziklra, de annak is a peremre. Innen rtelemszeren ugrljunk lejjebb, majd amikor mr a legals repedsen vagyunk, a baloldali sziklra ugorjunk t, majd onnan mr leugorhatunk. (Time Trial mdban a legegyszerbb az, hogy mr fenti platformrl, a kamera mutatsa utn belepottyanunk a vzbe.) Ltjuk a vzben a tutajt, ugorjunk t r, majd ltjuk ugyanebben a medencben az oszlopot is, amibe bele tudunk csklyzni. (Ha elmegynk a jobboldali medenchez, akkor a lpcss romok kztt vegyk fel a 2. Silver Reward-ot.)

Tegyk is meg, majd kezdjk el hzni. A msik medencben ltunk egy ugyanilyen oszlopot, csak egy kicsit tvolabb. Csklyzzunk bele, majd kezdjk el magunkat hzni. Amikor a tutajjal olyan tvolsgra vagyunk a parttl, hogy ttudunk r ugrani, akkor tegyk is meg. Msszunk fel a ltrn, egszen a ltra tetejig, majd ugorjunk t a szerkezetre, ami megint ugyanolyan, mint az elz (mrleges). A ktmbn vrjuk meg, amg a msik ktmb megint kb. nem jn fel annyira, amg r nem tudunk ugrani, majd onnan t a platformra. Itt balra, a sarokban vegyk fel az 5. Bronze Reward-ot.

Most mr mehetnk t a velnk szemben lv platformra, de csklyznunk kell, ugrs kzben, majd gy tlengeni. Innen ltjuk a baloldali sziklst rszt, amire ugorjunk t. Oldalazzunk t a sarkon jobbra, majd egyel lejjebb menjnk, majd itt ismt oldalazzunk el jobbra. Ugorjunk feljebb, a felettnk lv peremre. Vagy ugorjunk htra, a htunk mgtt lv ktmbnek a peremre. Onnan oldalazzunk el balra, majd gy tlsan le a repedsre. A repedsrl ereszkedjnk lejjebb, onnan oldalazzunk el jobbra, majd amikor a vghez rtnk, akkor ugorjunk fel, a felettnk lv peremre. Innen megint el jobbra, majd ugorjunk t jobbra, a platformra. A kis platformon lljunk r a  kapcsolra. Erre a platformmal szemben lv szerkezet teljesen megfordul, s a rajta lv tmb leesik. (Teht ha netn leesnnk innen, akkor a leesett tmbn, s az adott ton knnyen visszamszhatunk ide.)

Most a kapcsolrl menjnk le, majd vrjuk meg, amg a szerkezet ismt megfordul, s lell. Most mr mehetnk t a kvetkez platformra. Innen t a kvetkezre, majd itt is ltunk ugyanolyan kapcsolt, amire toljuk r a platformon lv ktmbt. Erre a msik szerkezet is megfordul. Most menjnk vissza az els platformra, ahov a mi slyunkkal kell rllni a kapcsolra. Tegyk is meg, majd addig ne lpjnk le a kapcsolrl, mg a szerkezet meg nem fordul, egszen a lellsig. Ha megvagyunk, akkor gyorsan lpjnk le a kapcsolrl, majd t a szerkezetre, mg az prg, (Time Trial mdban ajnlott, ha rgtn rugrunk a szerkezetre, majd gyesen tugrunk a szemben lv platformra) onnan t a kzps platformra, a szobros rszre. Gyorsan csklyzzunk bele a szobornak a mellkasn lv csillagba, majd kezdjk el hzni. Mutatja a kamera, hogy beindul a szerkezet, s vz lepi el azt a medenct, ahonnan jttnk. Az irnytst megkapva ugorjunk is bele a vzbe, majd menjnk azon a kis jraton, ahol most mr a vz folyik le (termszetesen ez ott van, ahonnan korbban jttnk). A ltrn msszunk le, majd le a peremre, a peremrl jobbra oldalazzunk, majd a vgnl lejjebb a peremre, majd onnan el jobbra, t a ltrra.

Msszunk le, majd keressk meg a ltrt, s msszunk le rajta, amg le nem rnk a vzimalmos termnkbe. Kamera mutatja, hogy beindtotta a vz a malmot, teht mr tovbb tudunk menni. De nemcsak a malom, hanem a csapdk is beindultak, amik pont a tovbbvezet utunkat akadlyozzk. Sebaj, az irnytst megkapva ugorjunk htra, t a malomra. Vrjuk meg, mg a ktlhez nem rnk, majd ha ott vagyunk, ugorjunk t r. A ktlrl lengjnk t a szemkzti platformra, majd onnan menjnk egyenesen, ahol a csapdk beindultak. Itt vigyzzunk, mert akr 1 rossz msodperc, s simn levesz az letnkbl sokat a csapda. Mindig vrjuk meg, amg tkzsig bemegy, majd gyorsan fussunk t rajtuk, de csak egyesvel! (Szerintem bukfenccel knnyebb tjutnunk.) Ha a 3 kars-csapdn tmentnk, akkor jnnek a pengk. Ha szeretnnk biztonsgban tmenni, akkor a pengk eltt van egy ktmb, ezt lehet tologatni.

Ha tmegynk a ktmbbel egytt, nem nagy a valsznsge, hogy vesz az letnkbl. Time Trial mdban nagyon ajnlott, hogy hagyjuk a tmbt, helyette akrobatikzzunk t a pengken. A felst gy, hogy futs kzben gurulunk, majd ha jn az als, akkor azt ugorjuk t. Most menjnk fel a lpcsn. Itt is ugyanolyan csapda van, de szerencsre van egy ktmbnk is, ami a fej szimblum mellett jobbra, a falban van elrejtve. Ha szksgnk van r, akkor a falbl hzzuk ki, majd toljuk a csapdn t, hogy esetleg meg ne srljnk. Ha trtnk, akkor kocogjunk egy kicsit, majd jobbra, fel a lpcsn, aztn le a kvetkez lpcsn. Kocogjunk tovbb egyenesen. Kis id utn elkezd remegni a terem, majd a kamera mutatja, hogy egy hatalmas kgoly gurul felnk. Lendljnk akciba, amikor az irnytst megkaptuk: elszr a jobboldali drdt ugorjuk t, majd a baloldali drdk alatt bukfencezznk t, utna menjnk egyenesen, s ugorjunk t a lndzss szakadk felett, majd fussunk a kijrat fel. A kis vide mutatja, hogy Lara kijut a templombl, majd gyorsan elugrik a kgoly irnybl. A goly tovbb halad, le a lejtn, s megnyitja az utat a vz, s a templom kztt. (Nem muszj mg egyszer lemennnk, csak akkor, ha a vzben lv reward-okat nem vettk volna mg fel, a plya elejn.) Az irnytst megkapva a velnk szemben lv ltrn msszunk le, majd a htunk mgtt vegyk fel a 3. Silver Reward-ot.

Msszunk fel vissza, majd a bejrattl (ahonnan a kgolyval egytt jttnk ki) menjnk jobbra, majd ugorjunk t a rdra. A rdrl t a szemkzti peremre, majd oldalazzunk el balra. Innen menjnk egyel feljebb, majd ott ugorjunk htra, t a msik peremre. A peremrl egyel feljebb, majd gyorsan ugorjunk t htra, a htunk mgtt lv rdra, hogy nehogy a k eltalljon minket. A rdrl most t a kvetkez rdra, onnan pedig t a szemkzti platformra. Egy kicsit menjnk jobbra, majd t a szemben lv vasllvnyra. Vrjuk meg, mg az llvny le nem megy, majd t a szemkzti platformra. Innen t megint a szemkzti platformra. Menjnk egy kicsit jobbra, majd egyenesen velnk szemben lv rdra ugorjunk t, majd onnan ugorjunk a szemkzti peremre.

Oldalazzunk el balra, majd egyel ugorjunk feljebb, majd jobbra oldalazzunk el gyorsan (mert a nyakunkba omolhat megint egy k) t a rdra. Innen megint t a fenti rdra, majd a rdon forduljunk meg, s megint t a msik rdra. A rdrl t a szemkzti peremre. Gyorsan oldalazzunk, majd egy peremmel megint menjnk feljebb. Itt oldalazzunk el balra, majd a kvetkez platformra ugorjunk htrafel. Menjnk be a templomba, majd kis kocogs utn vide kvetkezik: Lara szrevesz a fldn egy brosst, majd felveszi. Elolvassa, s kiderl, hogy ez az anyj volt. Az irnytst megkapva, menjnk le a lpcsn (ajnlott bekapcsolni a PLS-nket, mert elg stt van) majd kis id utn egy szakadknl talljuk magunkat, ahol tskk llnak ki. Hogy ttudjunk jutni rajta, csak bele kell csklyznunk a szakadk felett lv vastrgyba. Ha tjutottunk, kocogjunk tovbb, majd megint egy ugyanilyen szakadkhoz rnk. Termszetesen most is hasznljuk a csklynkat, majd ljk bele a szakadk feletti vastrgyba. Menjnk tovbb balra, majd ltjuk, hogy katonk vannak a lenghdon.

A hd feletti ktmbt meglhetjk, erre rszakad a hdra, s a mlybe esnek a katonk. Ha gy jrtunk el velk, akkor a ktmb helyn lv vastrgyba csklyzzunk bele, majd gy lengjnk t a szakadk felett. Ha nem lttk le a tmbt, akkor meg csak simn menjnk t a hdon. ljk meg a tloldalon a katont. Menjnk teht az ton tovbb, jobbra. Ltjuk a peremrl, hogy jobbra a vzessnl vannak a rudak. Az els rdra ugorjunk t, majd onnan menjnk tovbb, t a kvetkez rdra, majd onnan t a szemkzti fal repedsre. A repedsrl balra ugorjunk, t a platformra, ahol van egy kbl kszlt ajt. Dobjunk egy grntot az ajt el, majd menjnk tvolabb, hogy ne srljnk. A grnt sztvitte az ajtt, majd menjnk be a bejratn, s vegyk fel a 4. Silver Reward-ot.

Most menjnk vissza a vzess melletti falnak a repedsre, ahonnan ide a platformra jttnk. Innen ugorjunk egyel feljebb, majd oldalazzunk le balra. Ugorjunk ktszer feljebb, oldalazzunk le jobbra, majd ugorjunk egyel feljebb, s innen t a htunk mgtt lv rdra. A rdrl t a szemkzti platformra, ahol robbans hordk vannak. Itt vigyzzunk, mert ha szrevesznek, knnyen meglehet, hogy a hordba lnek, s akkor megy szpen az letnkb. Na, teht: menjnk egyenesen, majd menjnk le a lpcsn. ljnk meg a katonkat, ahnyat csak tudunk. Nagyon vigyzzunk, amikor a hdon vagyunk, mert ha egy katona, akkor dobja r a grntjt a hdra, knnyen leszakadhat, de akkor megynk mi is a hddal egytt, a mlybe. Ha a hd leszakadt, de nem voltunk rajta, akkor sincs semmi baj, mert az utunkat, a hidat megtart ktelek segtsgvel folytathatjuk. Ha mindenkit megltnk, vegyk fel a rnk maradt holmijukat. Menjnk a tovbbvezet ton, be a terembe.

Vigyzzunk, mert balrl tmad rnk egy jagur, akit szedjnk le. A baloldali lpcsn menjnk fel, majd onnan gyorsan ugorjunk t a ktlre, majd a ktlen vrjuk meg, mg a lpcsn le nem gurul kt hatalmas kgoly. Ha elmentek, akkor lengjnk vissza a lpcsre, majd menjnk fel. Itt ltunk egy ajtt, s vele szemben egy sllyed kapcsolt, amin egy szimblum van. lljunk r a kapcsolra, majd vrjuk meg, mg az ajt teljesen fel nem megy. DE!: mg ne menjnk be az ajtn, hanem gyorsan menjnk le a lpcsn, s a terem aljn, az ajtval szembeni hatalmas ajtn menjnk be, majd kocogjunk el a Gold Reward-ig.

Most menjnk ki, majd megint fel a lpcsn a mr megszokott ton, s megint lljunk r a slykapcsolra. Vrjuk meg, mg az ajt fel nem megy teljesen (Time Trial mdban inkbb csak elg megvrnunk, ha az ajt felmegy kb. kzpmagassgig.) majd menjnk be az ajtn. Vide kvetkezik: James Rutland mr bent van a teremben, majd elkezdenek beszlgetni Larval. Rutland azt hiszi, hogy Larnl van egy "Ghalali kulcs", ami szksges a kard sszerakshoz. (Nincs Larnl, de legalbb most mr Lara tudja, hogy az is kell hozz :) Rutland elmondja, hogy Amanda szerint elkpzelhet, hogy Lara apja mr a Kulcsot megtallta, gy azt Lara esetleg rklhette. Lara mondja Rutlandnak, hogy meslhetne a kezben szorongatott karddarabrl is, de Rutland nem teszi. Helyette inkbb megmutatja a karddarab erejt

Az irnytst megkapva, megint nagy harc kzben talljuk magunkat: Rutland a karddal szurklhat minket, s mg radsul grntokat is dobl, s mg az lett is fel tudja tlteni, ha egy emelvnyre felmegy. Hogy nagyon egyszeren, s nagyon gyorsan le tudjuk gyzni Rutlandat, (st, Time Trial mdban kimondottan ajnlott) akkor tegyk a kvetkezt: i pont az al az emelvny al, ahov felmegy az els sszecsaps utn, s onnan nem mozdulni. Akkor nem jn le. Szt kell lni a 4 oszlopft, s utna megcsklyzni mindet. Termszetesen az utols legyen az, amin ll. De ha ezt esetleg nem tudnnk megcsinlni, akkor ljk meg a klasszikus mdon: Minden emelvnyen van szimblum, amiknek van egy rteges fedse. Szt kell lni mindegyik emelvnynek a rteges szimblumt, majd ha az sszest sztlttk, akkor a vasszimblumba bele kell csklyznunk, s meg kell hznunk. Erre az emelvnyek leomlanak, s Rutlnadnak nem lesz hol az lett feltltenie. Termszetesen legyen az utols az, amin ll. Rutlnadnl vigyzzunk a grntjaival, s ne menjnk tl kzel hozz, mert elkezd szurklni a karddarabbal. Akrhogy jrtunk el, az a lnyeg, hogy legyzzk.

A legyzs utn vide kvetkezik megint, amiben Lara elveszi Rutlandtl a karddarabot, majd sszeilleszti a mr nla lvvel. Az informcikbl leesik neki, hogy valsznleg a kard szndkosan lett sztszedve, hogy jra sszetegyk a Ghalali Kulcs segtsgvel. A kard vagy a Keresztes Lovagoktl, vagy Artr Kirlytl szrmazhat. Kiderl, hogy Amanda betrt Lara otthonba, mert azt hitte, hogy Larnl van a Kulcs. Teht ezrt nem vlaszolt neknk Zip s Alister.

Lara motoron szguldozik, keresztl a Dzsungelben, majd idkzben Zippel, s Alisterrel beszl, akik vgre kiszabadultak. A srcok elmondjk Hsnnknek, hogy Amanda nluk jrt, s a Ghalali Kulcsot kereste. Alisterbl sajnos sikerlt egy informcit kiszednie, amit pont Larnak akart elmondani: Kazahsztnban is van egy karddarab. Amanda s csapata mr el is indultak Szovjetuniba, ahov neknk is el kell jutnunk.

Tippek:

-         Nem rdemes Time Trial mdban rewardot gyjtgetnnk.

-         Time Trial mdban, a csapds rsznl, ne hasznljuk a ktmbket, helyette inkbb gyeskedjnk t gyorsan.

-         Rutland legyzsnl, Time Trial mdban, s ha srlsmentessget akarunk: Bellni pont az al az emelvny al, ahov felmegy az els sszecsaps utn, s onnan nem mozdulni. Akkor nem jn le. Szt kell lni a 4 oszlopft, s utna megcsklyzni mindet. Termszetesen az utols legyen az, amin ll.

Ha Time Trial mdban vgigvitted a plyt, akkor a kvetkez dolgok elrhetek lesznek az extrk menpontban:

Special - Infinte Shotgun Ammo
Outfit - Amanda

Ha minden reward-ot beszereztnk a plyn, akkor az albbi extrkat nyithatjuk meg:
-Cinematics - 7 j
-Location Concepts - West Africa
Object Models - West Africa
Outfits - Legend, Pink; Classic, Gray
Pistol Upgrades - Increased Accuracy

 
Linkek
 
Letltsek
 
Jtkok
 
Videk
 
Csonti
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Rdi

Juventus Rdi!

 
Extrk
 
Video




 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG