hrek : Metal Gear Solide 4: Kojima interj |
Metal Gear Solide 4: Kojima interj
2006.07.21. 15:34
MGS4: Kojima interj |
 |
PlayStation 3 | |
 | |
 |
|
Az amerikai OPM2 magazin Hideo Kojimval az MGS sorozat producervel / direktorval lt le egy vaskos interj erejig – a tma termszetesen az idei E3-on (is) mretes hullmokat kavar Metal Gear Solid 4 volt. Kojima-san fontosabb kijelentsei kvetkeznek, szpen, sorjban:
>> Az E3-as trailer konkrt, a jtkban is szerepl helyszneket mutatott – ezeket a nem-vgleges PS3 fejlesztkszlet segtsgvel hoztk ssze. Kojima elmondta, hogy mg mindig vizsgljk a PS3 kpessgeit / erssgeit, a trailerben ltott grafika nem vgleges – a ksz jtk valsznleg ennl jobban fog kinzni.
>> A PS3 kontrollerrl: Kojima „brilins tletnek” tartja a mozgsrzkels irnytt, a csapat jelenleg azt prblgatja, hogy mikpp tudnk a jtkba simtani az E3-on bejelentett j kpessget.
>> Ha mr E3: az Expon Kojimnak legjobban a Wii tetszett.
>> MGS4: nagy hangslyt fektetnek arra, hogy Snake fokozatosan roml fizikai llapota lthat legyen. A jtk folyamn klnfle srlsek, sebek hagynak maradand nyomot Snake-en. A trailerben is lthat robotok a korbbi MGS-ekben tapasztalt technolgira alapoznak, de az j megjelensk (mechanikus test / agy, „l” lb) mlyebb jelentssel is br – Kojima gy szeretn bemutatni, hogyan kezdik el uralni a gpek az emberi trsadalmat, milyen fggsgi viszony alakult ki ember s gp kztt.
>> Az optikai lca a jtk egyik alapkve lesz: Snake brhol tudja hasznlni, de csak akkor, ha nem mozog. A ruha kdneve (Oco-Cam) az oktopuszra, s krnyezetbe val beleolvadsra utal. Az Oco-Cam-en kvl valsznleg az MGS3-ban ltott egyb lczsi technikk (pl. arcfests) is szerepet kapnak majd.
>> Az MGS 4 hborjban soha nem lesz nyugalom: nem csak a csatatr vltozik folyamatosan, hanem a szembenll felek is. Knnyen elkpzelhet pldul, hogy az egyik nap mg X ellenfl ellen harcol sereg megbzt vlt, s pr nap mlva mr az Y oldal ellen indul csatba. A hborban nem csak katonkkal tallkozhatunk majd, Kojima ezttal nagy szerepet szn a (korbbi rszekben mellztt) egyszer civileknek is. k sokflekppen viselkedhetnek: meneklhetnek pldul, de egy rszk a csaldja vdelmben fegyvert is ragadhat.
>> Raiden: nem lesz jtszhat karakter (egsz vgig Snake-et irnytjuk), de Kojima mindenkppen szeretett volna mg egy krt menni vele. Japnban mr az MGS2-ben is jl fogadtk a kiss (?) nies hst, az amerikai s eurpai rajongk egy rsze azonban ersen hzta a szjt. Kojima clja, hogy most k is a szvkbe fogadjk, s a jtk vgn azon problmzzanak, hogy mirt nem volt jtszhat karakter ez a cool karakter…
>> Multiplayer / online szekci: ersen dolgoznak rajta, a PSP-s (ersen multi kzppont) MGS: Portable Ops befejezse utn a handheld jtkon dolgoz stb egy rsze tstl a MGS4 teambe, hogy a negyedik epizd multijn dolgozzanak.
>> Zene: szeretnnek kicsit elszakadni a tradicionlis MGS-muzsikktl, ez mr a trailerben is hallhat volt – a fjdalmasan szp dallam az MGS 4 ftmja, hasonl stlus zenkre szmthatunk. |
|