pal13
Legyen frisstve az oldal?
SZIASZTOK!
LEGYEN FRISSTVE AZ OLDAL?

IGEN
NEM
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
sZAVAZS
TI DNTITEK EL,HOGY MILYEN JTKRL SZLJON A HONLAP!!!!!!!!!!!!

METAL GEAR SOLIDE
TOMB RAIDER
MEDAL OF HONOR
NEED FOR SPEED
FIFA
SSX
PSP, PS2, PS3 XBOX360 WII stb
VEGYES
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
The Sands of Time
 
Warrior Within
 
The Two Thrones
 
Men
 
P.O.P. Video
 
.:Ltogatk:.
Induls: 2006-03-22
 
ra
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Szavazs
Szavazz most!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melyik a kedvenc vrosrszed NFSMW-ban?

Downtown Rockport
Rosewood
Camden Beach
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Naptr
2025. Jlius
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
NFS MW
 
Google Keres

Google

 
Szavazs
Szavazz mg lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi kell mg az oldalra?

Jtk
Video
Kp
Hr
Vicc
Letlts
NFS MW
NFS Carbon
Dem
Szavazs
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
TR Legend England

Albionban, az ess Angliban vagyunk. Lara leparkol a Ducatijval egy fekete furgon eltt, amiben Zip s Alister l, sok kty trsasgban. Megvizsgljk a furcsa pletet, ahova a pajzson tallhat trkp vezetett. Egy rgsz, Worth Professzor alaktotta ezt az Artr Kirlyos vidmparkot, mert lltlag itt fedeztk fel Artr Kirly srjt. Lara nem ttlenkedik, felmszik az ereszcsatornn, majd a vidmpark belsejben r fldet.

Ajnlott a PLS-nket kapcsolni, mert elg stt a helyszn. Elszr menjnk jobbra, be a kis zlethelyisgbe. Az itt tallhat ldt toljuk ki abba a terembe, ahova rkeztnk. Nznk fel jobbra, majd ltjuk a szellzrcsot. Csklyzzunk bele, majd hzzuk le, s a ldt toljuk gy al, hogy betudjunk mszni. Fent ljk szt a faldt, s vegyk fel az 1. Bronze Reward-ot.

Ltjuk a lenti szellzrcsot. Csklyzzuk meg, s hzzuk el. Menjnk ki a kis rsen. Az udvaron az utols ablak peremre ugorjunk r, majd onnan egyel feljebb menjnk a peremre. Amikor mr a kerts tloldaln vagyunk, essnk le, majd hzzuk meg a kart. Erre lesz ramunk. Msszunk vissza, a kartl balra lv ereszcsatornn, majd jobbra ugorjunk rla, t a peremre. Eggyel menjnk lejjebb, r az ablakra. Az ablak peremn oldalazzunk el jobbra, majd ugorjunk jobbra, a kvetkez ablakra. Le ne essnk, mert a vz, ram alatt van, s megrzhat. Errl az ablakrl t a kvetkezre, majd onnan ki, a szraz rszre. Most menjnk vissza az pletbe, az ajtn t. Menjnk el addig az ajtig, ami eltt egy k van, benne egy karddal.(Ahonnan a plyt kezdtnk, annak a teremnek a hta mgtt, a jegyirodval szemben.) Most mr meghzhatjuk a kardot, erre az ajt felnylik, majd menjnk be rajta. Jobbra a hrom lovag eltti, kisebb szakadkot ugorjuk t, majd msszunk be a kis ablakon, s menjnk be a szobba. Ljk szt a ldt, s vegyk fel a 2. Bronze Reward-ot.

Kifel ugyanazon az ton menjnk. A szakadkon tvezet kis pallrl ugorjunk a falbl kill rdra, majd onnan t a msikra, amin egy fatbla tallhat. Ez a rd automatikusan visszafordul magtl pr msodperc mlva az eredeti llapotba, teht sietnnk kell vele. Szval amg a falhoz van simulva, addig gyorsan ugorjunk htra, a htunk mgtt lv rdra. Innen ugorjunk a szemben lv hdnak a rdjra, majd gyorsan ugorjunk vissza htra, a rdra, ahonnan jttnk. A rdon gyorsan forduljunk meg, majd ameddig hd llapotban van, gyorsan ugorjunk t r. A kvetkez teremben a majdnem velnk szemben lv hdnak ljk ki a csillog tartlnct (ha nem menne simn, akkor FPS mdban) majd ugorjunk t r. Menjnk tovbb, majd megint kbe zrt kardos ajtval tallkozunk. Elszr menjnk jobbra, a hts rszhez, majd be a kis jratba, ahol ljk szt a ldt, majd vegyk fel a 3. Bronze Reward-ot. 

Most mr hzzuk meg a kardot, de most nem az ajt fog felnylni, hanem a mellette lv deszka fog sztesni, ami egy vasmrleget rejt. Menjnk egy kicsit tvolabb, majd csklyzzunk bele a mrlegbe, s kezdjk el hzni. Hzzuk addig, mg az ajt szinte teljesen fel nem megy, majd menjnk gyorsan ki az ajtn. Ha nem sikerlne, akkor gyorsan vetdjnk, hogy a rsen ttudjunk jutni. Egy raktrhzba rtnk, ltjuk velnk szemben a targonct, s jobbra fent egy csillog szellzrcsot. Ljk a rcsba a ktelnket, majd hzzuk le. Szlljunk bele a targoncba (akcigomb). A jtk is mutatja, hogy lehet a villjt fel s le mozgatni. Most ezt ki is kell hasznlnunk: a targoncval egy ldt fogjunk meg (a villa legyen teljesen alul), majd azt vigyk, a szellzrcs hagyta rs el. Menjnk vissza, majd mg egy ldt vegynk fel. A villt kezdjk el felfele tolni, de gy, hogy kzben rajta van a lda. Most menjnk oda, ahov az elbb a ldt tettk, majd tegyk r ezt a ldt a msikra. Most mr elg magasan vannak a ldk, hogy fel tudjunk menni oda, ahonnan a szellzrcsot lehztuk. Ugorjunk teht fel a ldkra (ha nem gy helyeztk ket, hogy r tudjunk ugrani, akkor hozzunk mg egy ldt, s azt tegyk a ldk el) s menjnk be a kis rsen, majd a kis szobban vegyk fel az 1. Silver Reward-ot.

Most msszunk le, s hasznljuk megint a targonct. Menjnk le vele a lpcsn, ahol a ldk vannak (a ldkra mr nincs szksg, ha tban van, semmistsk ket meg). Amikor mr lent vagyunk, balra a ldkat semmistsk meg, majd ha megvagyunk, menjnk vissza a targoncba, s menjnk neki a falnak, s a srboltnak is, ami a 2. Silver Reward-ot rejti.

Ha a falat betrtk, menjnk az adott ton, de a targoncval. Amikor elrkeznk a vaskapuhoz, targonca villjval emeljk fel. Menjnk tovbb az ton, majd az t vgn menjnk neki a falnak. Kisebb tvezet animci jn, Lart kell megmenteni, nehogy a targoncval egytt lezuhanjunk. Teht a kpernyn megjelen gombot kell benyomnunk. Az irnytst megkapva nzznk el jobbra, majd ltjuk a 4. Bronze Reward-ot, amit a csklyzzunk meg.

Induljunk el balra, majd a csklynk segtsgvel a lpcs tetejrl gyjtsk be az 5. Bronze Reward-ot, ami velnk szemben van.

Most mr mehetnk le a lpcsn, majd a vgnl a baloldali falperembe kapaszkodjunk bele, s oldalazzunk le jobbra, majd ugorjunk jobbra, a peremre, majd nagyon gyorsan mg tovbb oldalazzunk el jobbra, mieltt leszakad a perem, majd ereszkedjnk le a platformra. Itt sincs sok idnk, siessnk, le ne szakadjunk a platformmal egytt. Teht menjnk le a lpcsn, majd a szakadknl ugorjunk nekifutsbl elre, majd t a kvetkez lpcsdarabra, ami stabil. Innen ugorjunk t a rdra, majd a rdrl prgjnk t a kisebb tls mlyedsbe,  majd onnan jjjnk le, a peremre, majd gyorstott mszssal msszunk el jobbra, s a vgnl menjnk fel. A kis jratban menjnk egszen a vgig (balra), majd ott vegyk fel a 6. Bronze Reward-ot.

Menjnk vissza, majd a peremrl essnk le a platformra. Kocogjunk le a lpcsn, ugorjunk fel a lncra, majd cssszunk le egszen az aljig, majd egy kicsit oldalazzunk el jobbra, s lengjnk a szemben lv csonka lpcs fel. A lpcsmaradvnyra ugorjunk le rla, ha lehet, akkor a lpcs legmagasabb rszre, s ne tl magasrl, klnben srlhetnk. Ez a lpcs is omlani kezd alattunk, teht gyorsan rohanjunk le rla, s ugorjunk t a kvetkez, stabil platformra. Az itteni lpcsrl ugorjunk fel balra a peremre, majd oldalazzunk vgig jobbra, majd a falmlyedsnl ereszkedjnk le, s a mlyeds aljnak jobb oldaln mg lejjebb, a terem mlybe. Induljunk el a folyosn, ami lpcsvel kezddik. A sarok utn lngol folyval tallkozunk, amit ugorjunk t, a kvetkez platformhoz. Menjnk az ton tovbb, majd a kvetkez sarok utn egy tzes rsz kvetkezik. Egy eszkzt kapunk az tjutshoz, mgpedig egy fmketrecet, ami valahol a csapda kzepn van. Hzzuk magunkhoz a csklynkkal a ketrecet, majd azt toljuk r a lngol rcsra.

Ugorjunk fel a ketrecre, majd a ltjuk, hogy gy kb. a kzpszakasznl a tz ki-be alszik. Idztsk az ugrsunkat gy, hogy akkor ugorjunk, mikor a tz kialszik, majd onnan ugorjunk t a betonos rszre. Most hzzuk magunkhoz a csklynk segtsgvel a ketrecet, majd toljuk r ugyangy, a kvetkez tzes csapdnl. A ketrecbe megint csklyzzunk majd bele a csapda vgn, majd hzzuk magunkhoz. Egy hatalmas kkapuhoz rtnk. A ketrecnket toljuk vagy hzzuk a kapu el, majd ugorjunk fel a kapu tetejre, s msszunk t a tloldalra. A bejuts utn rntsuk meg a htunk mgtt balra lv kart, amire kinylik az ajt, ahonnan jttnk. A ketrecnket hozzuk t ebbe a terembe, s a baloldali pengkhez toljuk meg. Ha nem megy, akkor vrjuk meg, mg lelassul a penge, de Time Trial mdban ez nem nagyon ajnlott. Most menjnk t a pengk alatt, majd vegyk fel a 3. Silver Reward-ot.

Menjnk ki a kis terembl, majd a ketrecnket is hzzuk ki a pengk all. Most toljuk a ketrecet a jobboldali pengk al, de ne kzpre, mert mg egy ketrecet be kellesz tolnunk ide. Menjnk be a pengk alatt, s hzzuk ki a bent lv ketrecet. Ezt kveten menjnk vissza a msik ketrecrt, s toljuk t a megszokott kzps pengk alatt, majd a kvetkez szakaszon toljuk be a baloldali fal al, a tls, kicsit magasabb sarokba, s a ketrecrl ugorjunk fel a magasabb rszre. Tallunk egy kkaput, amin egy rmai I-es van, ezt toljuk be, egszen tkzsig. Msszunk vissza a ketrecen keresztl a talajra, majd a ketrecet toljuk r a tls, jobboldali falhoz, vagy oszlophoz, majd msszunk fel r, s onnan ugorjunk fel magasabbra, s ltjuk a rmai II-essel elltott kkaput, amit megint csak toljunk be tkzsig. Ha ezekkel mind megvagyunk, akkor toljuk a ketrecnket az utols pengk kz, azokat is gy akasszuk meg, hogy mg egy ketrec tfrjen alattuk, teht ne kzpre, hanem jobb vagy baloldali irnyba toljuk. Most menjnk vissza a msik ketrecrt, toljuk t az itteni boltv alatt, majd tloldalrl a beakasztott ketrecet hzzuk t.

Egy hossz tzes szakasz jn, amin nem lehet csak gy tugrani, srls nlkl. Hogy ne srljnk, ezrt a ketrecet toljuk r a tzes rszre addig, amg a ketrec r (nehogy tovbb, mert megsrlhetnk). Ugorjunk r a ketrecre, majd csinljunk egy nagy ugrst (folyamatosan nyomjuk az ugrs gombot) s menjnk tovbb az ton. Az t vgn egy zrt kaput ltunk, de ott van mellette egy kar, amit hzzunk meg, majd gyorsan menjnk be a kapun, mert az idztett. Nmi kocogs, s lpcszs utn egy kisebb terembe rnk. Elttnk ott van egy slykapcsol, de hiba llunk r, mert valamilyen rgztett trgy kell. Menjnk, s keressnk. Ugorjunk be a vzbe, majd rjnk partot. Ltunk kt csillog csillrt, amit hasznlnunk kell. Ltunk a falban egy koporst, s egy reward-ot is, mind a kett rccsal van vdve. A csillr azrt kell, hogy ha az belemegy a rcsba, akkor az leesik, s megkapjuk a trgyakat. Tegyk is meg, lljunk gy, hogy legynk szemben valamelyik ketreccel, majd a fejnk felett lv csillrba csklyzzunk bele, s kezdjk el vadul hzni a csillrt. Erre a kerts leesik. Tegyk ezt meg a msikkal is, lljunk vele szemben, majd a fejnk felett lv csillrba csklyzzunk bele, s kezdjk el vadul hzni. Ekkor mink lesz a kopors, s a 7. Bronze Reward.

A koporst kell a slykapcsolra rtenni, mghozz gy, hogy sszunk el a koporsig, majd lljunk r. A falon ltunk tbb fmlmpt is, ezekbe kell belecsklyznunk, majd hzatni magunkat a koporsval egytt. Ha mr a parton vagyunk, akkor a koporsrl szlljunk le, majd lljunk r a slykapcsolra, s onnan csklyzzunk bele a koporsra, majd addig hzzuk magunkhoz, mg az a slykapcsolra nem r. Ha megvagyunk, akkor menjnk be a most mr nyitott kapun. Kis kocogs utn, egy vizes terembe rnk, ahol essnk bele a vzbe. sszunk mlyebbre, a bejrat al, majd vegyk fel a 8. Bronze Reward-ot.

Ezutn sszunk oda a karhoz, amit hzzunk is meg. (Ha az szs nehzkesen menne, akkor sszunk gyorsabban, az akcigomb nyomkodsval.) sszunk az gy felhzott rcshoz, majd sszunk tovbb, s msszunk fel az itteni koporsra. Az ramlat viszi magtl minket a koporsval egytt, majd egyszer egy feljebb lv jratot pillantunk meg, amibe ugorjunk is be.(Ha mgsem sikerlne, akkor hasznljuk a csklynkat a vaslmphoz.) Megint egy vizes terembe rtnk, sszunk el kzpen a vgig, majd oldalt hzzuk meg a kart. A sodrs behzza a koporst, teht menjnk fel a koporsra megint, majd vrjuk meg, mg a sodrs el nem visz minket. Kzpen, vagyis neknk jobbra, szemben van egy reward, s felette van egy vaslmpa, amibe csklyzzunk el, s hzassuk el magunkat, egszen a rewardig. A reward platformjra ugorjunk t, s vegyk fel a 4. Silver Reward-ot.

Menjnk vissza a koporsra, majd teljesen hzassuk vissza magunkat a rewarddal szembeni rcsig, ahol fell t van. Ha megvan, a koporsrl ugorjunk t a fenti rszre, majd ugorjunk bele a sodrsba. sszunk egyenesen, majd rjnk partot. Egy hatalmas nagy templom eltt talljuk magunkat, amire Lara is mondja, hogy ez brilins. Ltunk kt gyertyatart oszlopot, aminek csillog a tarts rsze. Mindkt gyertyatartt forgassuk el a balra, derkszg llapotba, a csklynk segtsgvel. Ha megvan, menjnk a templom bal oldaln fel, a peremeken keresztl, amik elg jl kivehetek. Ha fent vagyunk, ugorjunk t a templombl kill rdra, majd onnan prgjnk t a lejtre. Cssszunk az aljig, majd a gyertyatartra ugorjunk t, ami elfordul a slyunkra. A tartrl prgjnk egyenesen, majd a levegben ljk ki a csklynkat, a fenti, alig lthat nagyobb gyertyatartra. Kezdjnk el lengeni a csklynk segtsgvel, majd a szemben lv gyertyatartra ugorjunk t, ami ismt elfordul a slyunkra. Prgjnk t a szemkzti platformra, majd onnan msszunk fel a magasabban lvre. Innen kapaszkodjunk bele a templom perembe, majd oldalazzunk el jobbra, s ugorjunk jobbra, t a msik peremre, majd onnan t jobbra, a lncra. A lncot menjnk fel, majd ugorjunk t a templom tetejre. Kocogjunk el a tet tls rszre, majd ott vegyk fel a 5. Silver Reward-ot.

A tet kzepn tallhat pavilon kzepn ott a ktl, amire ugorjunk t, s cssszunk le rajta, ekkor berkeznk a templom belsejbe. Vide kvetkezik: Lara megtallja a Kerekasztal Lovagjainak a sremlkeit, amik feliratozva vannak. A terem kzepn ott van Artr Kirly. Nem a koporsja, hanem valamilyen srgs anyagba van befagyasztva, ppen gy, mint Tiwanaku nhai kirlynjnl is, csak ez nem lila, hanem srga. Artr Kirly kezben ott van egy jabb karddarab, s a srja eltt egy kemelvny, mint Bolviban. Na ezt kell majd felnyitnunk. Az irnytst megkapva kocogjunk el Bedwyr srjig, majd hzzuk el a sr trtt darabjt, a bejrattl jobbra, az oszlop el, ahol egy felfggesztett vasflesg van. Menjnk a videban ltott Artr Kirly srja el, majd ltjuk a velnk szemben, a fejnk felett lg csillrt. Csklyzzunk bele, s kezdjk el hzni, hogy elg sokig lengjen, de gy, hogy a harang ktele fel.

Ha ezzel megvagyunk, gyorsan fussunk el az oszlophoz, amihez a srdarabot odatoltuk, majd a srra msszunk r, s onnan msszunk r az oszlop tetejre. Az oszloprl ugorjunk t a vasflesg ktelre, majd maradjunk is rajta ott, mg a harang olyan magassgban nem lesz, mint ahogy a csillr leng. A lnyeg az, hogy a csillr megkongassa egyszer a harangot. Ha megkondult, vide kvetkezik: Artr Kirly srjnak a burkolata szttrik, majd Lara odamegy hozz, s elveszi a holttest kezbl a karddarabot. Zip bejelenti, hogy gz van odafent, aztn halljuk, hogy elkapjk Zippet s Alistert, akik segtsgrt kiltanak. Az irnytst megkapva, az elttnk lv, a templom hatalmas ajtaja kinylik, amin menjnk is ki.

Pr lps utn a vzbl egy hatalmas hidra bukkan el, aki termszetesen az letnkre akar trni. Nagy harc lesz ez, de nem kell aggdni, egyltaln nem lesz nehz elintzni. Mivel semmilyen fegyver nem hat r, ezrt az esznket kell hasznlni a legyzsre. Nehezteni fogja a harcot, hogy a hidra savat is kpkd, ami vesz le az letnkbl, radsul, ha beleesnk a vzbe, akkor is vesz az letnkbl, mert kikp minket a partra. Nos, akkor kezddjn a leszmols: a kzps szigeten haladjunk, s szemeljnk ki magunknak egy tetszleges, nem a hidra kzelben lv harangot, majd kezdjk el lni. Elg a kispisztoly is, ha kzel megynk. Lvs kzben forduljunk gy, hogy pont szembe lljunk a harang melletti vaskarral. Amikor a hidra odamegy a haranghoz, s fel fordul, akkor tegyk el gyorsan a fegyvernket, majd a harang melletti vaskarba gyorsan csklyzzunk bele, s hzzuk meg. Ekkor a haranghoz tartoz ketrec a fejre esik. Ezt csinljuk meg az sszes haranggal. Az utolsnl ltalban a hidra bekemnyt, s elkezd nagyon savasat kpkdni. Vdjk ugrlssal, bukfencekkel ki ket, majd amikor egy kis idre lenyugodott, akkor ljk a harangot, majd amikor fel fordult, csklyzzunk bele a harang melletti karba, majd azt hzzuk meg gyorsan.

Ha vgeztnk a hidrval, akkor "szegnyke" kiterl a vzen. Nyugodtan belemehetnk most mr a vzbe, s sszunk oda hozz, majd a testre msszunk fel gy, hogy a mellette lv platformra felmszunk, majd rugrunk. Stljunk rajta vgig, majd a vgnl ugorjunk fel a peremre, onnan pedig eggyel feljebb ugorjunk, a platformra. Menjnk az adott ton, hamarosan egy szakadkhoz rnk. Menjnk a szakadk szlre, majd a felettnk lv csillrba csklyzzunk bele, s lengjnk t a tloldalra. Pr lps utn jabb szakadkhoz rnk, itt a rd segtsgvel prgjnk t a tloldalra. Lejts rszre rkeztnk, ugorjuk t majd a kisebb szakadkot, majd tvezet animci kvetkezik. Szoks szerint nyomjuk meg gyorsan a kpernyn megjelen gombokat. Ha sikerlt, akkor a halottnak hitt hidra feltmadt, s megprblta Lart meglni, de Lara tugrott a hidra felett, csszs kzben. Gyorsan rcsklyzott a nyitott kapura, majd a kapu alatt kilendlt, s rptben sztltte a kaput tart fmgyrt, gy a kapu resett a hidra fejre.

Az irnytst megkapva a szemben lv kapunak ljk le a karikjt, ha nem menne, akkor FPS mdban. Msszunk fel a kapu oldaln lv cmeren, majd oldalazzunk el a lncig, amire ugorjunk fel. Egy kicsit lengessk be, majd essnk le rla, a zrt helysgben. Itt gyjtsk be a 9. Bronze Reward-ot.

Msszunk vissza a kapu tetejre a cmereken keresztl, majd fent oldalazzunk el megint a lncig, majd ugorjunk fel r. Forduljunk meg a lncon, majd lengjnk a szemkzti platformra t, ahol van egy ajt s egy kar. Hzzuk meg a kart, erre kinylik az ajt, amin menjnk is ki. Ismers helyre rkeztnk, a hosszabb tzes rsz mg. A tz mr nem g, de viszont a katonk lejutottak ide, ljk meg ket, majd vegyk fel a cuccaikat. (J mka az, ha amg a tzes rszen llnak, a kijrat alatti kapcsolt meghzzuk, erre a tz meggyullad, a katonk meg odavesznek. Persze ezek utn mg egyszer hzzuk meg a kart, hogy srlsmentesen tjussunk.) Menjnk tovbb az ton, a pengk mg mindig mkdnek, toljuk a ketrecet a pengk al, ha mg nem tettk volna meg. A teremben fellrl is megint rnk trnek a katonk, ljk meg ket. Menjnk tovbb a mr bejrt ton, majd amikor a tzes rszhez rkeztnk, elg csak tugrlnunk a mr nem g rszeken, ugyanis elg sok helyen kialudt a tz. A katonkat termszetesen ljk. Amikor a tzes jrat vghez rtnk, elszr ljk le a lvafolynl a katont, majd ugorjunk a tloldalra. Menjnk tovbb. Mg az anno leszakadt romok kzl egy katona ront rnk, szedjk le. Mg ne menjnk fel a szerkezetre, mert itt vr rnk minket az aranyereklye: a rmai III-assal elltott ktmbt is toljuk be tkzsig, erre a kzelnkben kinylik egy ajt, amin menjnk be, s szerezzk be az 1. Gold Reward-ot.

Most msszunk fel a romokra, majd onnan ugorjunk t a liftszer szerkezetre. Nyomjuk be a kzepn a gombot, erre felvisz minket automatikusan a terem tetejre a szerkezet. Ljk le a prknyrl lvldz katont, majd csklyzzunk bele a fenti rom melletti koporsba, s kezdjk el a szerkezetet hzni. Amikor olyan tvban vagyunk mr, ugorjunk t a romra, majd onnan menjnk a mr bejrt ton. A jratban sok lesz a katona, s itt mr kutykkal is tmadnak minket. ljnk meg mindenkit, a kutykat ajnlott ugrlva lni. Amikor mr a lpcsn megynk fel a raktrhzba, eltte a pajzsos katonkat vagy Bullett Time mdszerrel, vagy gyesen kifrkszve, a htuk mg menve ljk le ket, esetleg ha van nlunk grnt, akkor dobjuk oda hozzjuk, de fl, hogy elszaladnak elle. A lpcsn felmenve mr csak kt katona fog rnk tmadni, ezeket szedjk le, majd vide kvetkezik: Az utcn egy katona tartja sakkban Zippet s Alistert, majd a katona lvldzseket hall. Felnyitja a raktr bejratt, erre Lara lecsap a katonra. Alister s Zip teht ismt megmeneklt, s a karddarab is megvan, ezt kveten mindhrman a Croft rezidencira autznak s motoroznak vissza.

Tippek:

-         Time Trialban ne gyjtgessnk rewardokat

-         Time Trialban a pengs rsznl menjnk csak egy ldval, de rgtn a tzes rszhez, mert nem kell neknk reward.

-         A hidrs harcnl ne njnk a jobb vagy baloldali templom eltti partra, mert csak ott tmad igazn a rohadk

Ha Time Trial mdban vgigvitted a plyt, akkor a kvetkez dolgok elrhetek lesznek az extrk menpontban:

- Special - Bulletproof

- Outfit - Goth

Ha minden reward-ot beszereztnk a plyn, akkor az albbi extrkat nyithatjuk meg:

- Cinematics - 5j

- Location Concepts - England

- Object Models - England

-         Outfits - Biker; Biker, Red Jacket; Biker, No Jacket; Special Forces, Urban

 
Linkek
 
Letltsek
 
Jtkok
 
Videk
 
Csonti
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Rdi

Juventus Rdi!

 
Extrk
 
Video




 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG