3. Fejezet:
Futás!
Apám.
Bocsásd meg, amit tettem. Akárhol is vagy…
Megkapjuk az idővisszapörgetést.
Ez a rész nem nagy szám, csak őrülten futni
kell:
Omlik
a palota! Fussatok az életetekért! – kiabálja egy ellenséges harcos.
Van egy szoba, aminek a közepe beomlik. Ott a lényeg, hogy az oszlopokon fel
kell mászni.
A
kezeimmel még egyszer elindítottam a szenvedés kerekét! Mivel elhoztam
Kaileenat
az Idő Szigetéről… Nem lesz Idő Homokja. Sosem megyek el
Azadba. Sosem ölöm meg a Vezírt. Most pedig itt van. Ugyanaz az őrült akarat
vezérli… Megígértem Kaileenanak,
hogy nem éri bántalom…
Menjünk a következő mentési pontig, majd tovább:
Mélyebbre
benyomnak a palotába... Egyre jobban távolodok az ellenségemtől.
Majd le a lépcsőn, a Hercegnek el kezd fájni a keze:
A
kezem! Mit csinált velem a Vezír? Nincs… áááááááá
Most beleesik a csatornákba:
A
kör teljes lett. – mondja Kaileena – A Herceg újjáélesztette a legnagyobb
ellenségét. Rosszabb! Véletlenül elhozott az ember kezei közé. Ezzel elengedett
egy rémálmot Babilon felett. Mintha ez még nem lenne elég, a Herceg már
majdnem teljesen átváltozott magától a Homoktól! A halált elkerülte, de
természetesen nem egészen…
~ Ébredj, Herceg! Ébredj! ÉBREDJ!
Hősünk felkel a vízből. Ha kell, akkor mentsünk:
~ Az út mögötted eltűnt. Egy másik utat kell találni, hogy kijussunk ezekből, a
csatornákból! Kezdj indulni.
Mi?
Ki az?
Közben menjünk tovább:
~ Óvatosan! Csúszósak! Gondold meg, hogy hova lépsz!
Menjünk 2 fal közé, és csússzunk le:
~ Jó, jó… Menj le.
Itt már lesznek ellenségek is. Vigyük őket a fénybe, mert akkor egyszerűbb lesz
őket leverni:
~ Oh, úgy néz ki, hogy nem szeretik a fényt.
Innentől már nem lesz gond. Menjünk addig, amíg legközelebb át nem
változunk:
Mivé
váltam? Homokszörnyé?
~ Hívd, aminek akarod, Herceg. Most megkaptad a képességet, hogy elpusztítsd
az ellenségeid! Most használd is!
Miféle
előny ez? Még ha harcolok is ellenük, egyre gyengébb leszek!
~ Akkor öld meg őket! Engedd, hogy az életük feltöltsék a tiedet!
Itt lehet gyakorolni a gyilkoló képességeinket. Ha elég volt, akkor lánccal
húzzuk ki azt a kőtömböt a falból, és az ajtó kinyílik:
Remélem,
hogy ez nem végleges.
~ De az… ha szeretnéd.
Nem
szeretném.
~ De majd akarni fogod!
Menjünk tovább. Lesz egy szakadék. Amikor ugrunk, akkor nyomjuk meg az E
gombot, és akkor átIndiana
Joneskodunk
a szakadék felett. Majd tovább:
Miért
történt ez velem?
~ Megfertőzött az Idő Homokja… De biztos vagyok benne, hogy észrevetted.
Talán a Tőr. Talán túl sok időt töltöttél a homokkal… vagy a Császárnővel.
Egyébként ellenállsz. Nagyrészt…
Nagyrészt?
~ Gondolj bele. Éppen átváltoztál valami mássá. Így már másképpen tudod látni
a világot. Ajándékot kaptál: Erősebb lettél. Gyorsabb lettél.
És
rondább…
~ Nem nem…
De
ki vagy te?
~ Még mindig nem jöttél rá? Én vagyok a meg nem érintett lehetőséged! A meg
nem értett álmod! Részed vagyok!
Te
bennem vagy?!
Ez után a szép beszélgetés után, amit saját magunkkal végeztünk, menjünk
tovább, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk:
Eltűnt.
Úgy tűnik, hogy a víz eltűnteti ezt a fertőzést. Miért titkoltad ezt el
előlem?
~ Mit? Hogy elrontsam az élvezetet?
Másszunk fel, és egy folyosóra érünk, ami tele van fénnyel.
Titkos Életer ősítő #1: Amikor kiérünk a folyosóról (az ajtó mögött), Balra
forduljunk, és NE jobbra. A függöny mögött lesz!
Miután megvan, menjünk a másik irányba. Másszunk fel, és menjünk tovább:
Amikor
a Herceget megfertőzte az Idő Homokja, valami felébredt vele. Valami
furcsa és ravasz… Valami sötét. A 7 éves futás keménnyé tette a Herceget. Ez a
teher fenntartotta a másik oldalát; erőt adott neki. A Hercegnek azt kellett tennie,
amit mondtak. Ez volt a fény a sötétségben; ez adott menedéket egy embernek,
aki mindent elvesztett. De ez a lény mit akar tőle? Miért segített neki? Majd az
Idő megmondja…
Másszunk tovább.
4. Fejezet:
Vissza Babilonba!
Amikor felérünk az őrtoronyra, a Herceg lenéz:
Babilon.
Olyan messze van. Amikor gyerek voltam, apám mesélt történetet a…
~ Figyelj! Valami történik ott lent!
Az egyik őr beleböki a kardját a Homok Kapuba,
és megjelenik a Vezír:
Ez
a Vezír! Teljesen átalakult!
~ Érdekes… Úgy látszik, hogy használja a homokot, hogy átteleportálja magát a
városon. Ebben a pillanatban a dolgok nem állnak jól a számodra.
Ezután a Vezír elteleportálódik:
Nem
engedem, hogy a Vezír elfoglalja Babilont: A városomat, a trónomat!
Mentsünk:
Úgy
használja azt a fénysugarat, mint egy kaput. Kövessük.
Menjünk le, és zárjuk be a homok kaput (kapunk egy új Homoktartályt):
Mi
történik?
~ Ez teljesen terv szerint ment… vagy nem? Most már tudhatnád, hogyha
homok portálokba mész be, abból mindig baj lesz…
Csak
keresnem kell egy tradicionálisabb szállítóeszközt!
~ Remélhetőleg nagyobb sikerrel…
Menjünk le.
Ér dekesség: Itt találhatunk egy Derékszögű Vonalzót (fegyvert), de még nem
tudjuk mire jó…
Menjünk tovább, és nyissuk ki az ajtót (csak az egyik részét lehet), majd
átváltozunk Dark Princeé,
aztán menjünk le, és nyissuk ki az ajtó másik részét,
majd menjünk át rajta, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk. Hercegünk elindul
egy fogat felé:
Az
a fogat biztos hazavisz minket…
~ Biztos, hogy tudod ezt irányítani?
Amint elindulunk, éppen azt látjuk, hogy 2 őr visz előttünk valakit egy
ketrecben:
Reménykedjünk…
Ha összeütközöm velük mindkettőnknek vége!
A
Herceg! Állítsátok meg! – kiáltják az őrök.
Még
egyszer… A Herceg elindult haza. Az elméjében csak a Vezír járt…
Az egyik őrt sikerül eltaposnunk! A másik viszont utánunk jön… A ketrec
leesik, és kiszabadul a fogoly... Most akkor elérkeztünk az első fogathajtós
részhez! Nem lesz nehéz. Küzdjük végig magunkat, a Dark Prince segít, hogy
balra, vagy jobbra menjünk. A végén pedig éppen eltalálnak minket katapult
golyóval, de épp rárepülünk a lóra, és épp beérünk, mielőtt becsukódik az ajtó!
5. Fejezet:
Az Alsó Vár os
Babilon
legjobban fénylő, és élékeny utcái most üresen álltak. A lakói vagy
halottak, vagy elmenekültek. Akik maradtak, azok sokat szenvedtek: Elfogták
őket, megkínozták őket, vagy átváltoztatták őket… De a Herceg nem vette észre
ezt. Nagyon fókuszált a Vezíren!
Balra forduljunk, és másszunk fel:
~ Lenyűgöztél…
Oh,
nagyon sokat jelent nekem az, hogy lenyűgöztelek…
~ Így köszönöd meg annak az embernek, aki megmentette az életedet?
Először
is: Nem te mentetted meg az életemet: Én voltam. Másodszor pedig:
Nem vagy ember, csak egy testnélküli hang! Egy szellem! Harmadszor: Sosem
kértem a segítségedet! Biztos vagyok benne, hogy nem is kell!
~ Amíg én megdicsérlek, addig bölcsen tennéd, hogy megtisztelj!
Te
pedig bölcsen tennéd, ha befognád! Így csak eltereled a figyelmemet! Már
nem vagyunk egyedül…
Mentsünk:
Vigyétek
a többihez! – kiabálja az őr.
Miért
teszitek ezt? Nem csináltam semmi rosszat!
Tartsd
meg a sírásodat más számára!
Tennem
kéne valamit! – mondja a Herceg.
~ Menj előre, és halj meg. Nagyon alkalmas leszel a számukra…
Menjünk tovább. Nem lehet gond, aztán hallani fogunk egy gyereket, aki kiabál:
Apám!
Apám!
Vigyétek
a többihez az Arénába!
Ne!
Ne vigyetek oda! Akárhova, csak oda ne!
Valami
történik ott lent. – mondja a Herceg
~ Akármi is az, addig nem fog befejeződni, amíg meg nem ölted a Vezírt!
Akkor
siessünk!
Menjünk le, öljük meg az őröket,és zárjuk be a homok kaput. Kapunk 100 Sand
Creditet.
Aztán menjünk addig, amíg át nem változunk Dark Princeé.
Aztán
tovább:
~ Felfele, felfele, Herceg! Siess vissza a palotádba, és szerezd vissza a trónod!
Mire
gondolsz? Növesszek szárnyat, és repüljek?
~ Álmodozni szabad…
Változzunk vissza, és mentsünk:
Babilon
védelmezői még élnek! Még nincs teljesen elfoglalva a város! Talán
apám is közöttük van!
Éppen ugrálunk átlósan a házak falai között, majd elkapunk egy kerítést. Felénk
rohan egy őr, de valaki lelövi nyillal:
Mi
ez? – A Herceg felveszi a nyilat – Valaki segít nekünk… Ki van ott?
Mutasd magad, és akkor talán megköszönöm! Nagyot segítettél! Nagyon
furcsa… Csodálkozom. Nem, ostobaság ilyen dolgokra gondolni…
A ház tetején, ahol 2 nyilas van, másszunk feljebb:
Nincs
több háztető…
~ Igaz. Irritáló kerülő! Menjünk le az utcai szintre, majd találjunk egy utat vissza
a tetőkre!
Te
egy igazán kitartó belső hang vagy, nem?
~ Hát, valakinek kell hoznia a döntéseket…
Menjünk egyenesen… Eltévedni nem lehet. El fogunk érni egy helyre, ahol a
tőrrel 2 ajtót tudunk kinyitni. Egyik egy közeli, másik egy távoli.
Titkos Életer ősítő #2: Egyszerűen válasszuk a távoli ajtót.
Amikor végeztünk, menjünk be a közelebbi ajtón, és mentsünk.
Nem
tetszik, ahogy ez kinéz…
Menjünk ki a folyosóról, és a Klompa előtt találjuk magunkat!
(Azért nekem változatlanul az a véleményem, hogy: Nagyobb főellenségre nem
futotta? Jó, ez is nagy, de azért szerintem egy nagyobb jobb lett volna. Na,
mindegy. Essünk neki.)
1. Főellenség:
KLOMPA
Ez
a dolog egyszer ember volt… Ott volt Kaileena halálánál!
Fussunk a képernyő teteje felé, és ott másszunk fel. 1szer
meg kell várni, hogy
kiüsse előttünk a falat. Menjünk ki a lécre, és nyomjunk Et
(3szoros
Speed Kill
következik):
~ Menj a szemeire! Ha nem lát, akkor nem tud megölni!
OK. Már csak 1 szem maradt. Most menjünk a képernyő aljára. Másszunk fel.
Szintén meg kell várni, amíg előttünk kiüti a falat. Fel a lécre, és E gomb!
Megint 3szoros
Speed Killt
kapunk. Szúrjuk ki a másik szemét is:
~ Jóóó… Elraboltad a látását! Most térdeltesd le!
Most azért vigyázzunk. Klompa bá beberzerkel. 1szer
eltalál és Game Over.
Menjünk mögé, és ütögessük a lábait. Addig üssük, amíg 1 lábra nem áll, aztán a
másik lábát üssük. Térdre esik. Automatikusan rámászunk. Most megint lesz
egy 3szoros
Speed Kill. A végén kettévágjuk a hátát… Győzelem.
Átvezető Animáció #2:
A foglyok kiszabadulnak:
Szabadok
vagyunk!
Hercegünknek elkezd világítani a keze:
Maradjatok
távol tőlem!
Majd beleugrik az Aréna alatti alagutakba. |